رئیس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:
این کنگره با هدف معرفی برنامه‌های کاربردی سلامت محور تلفن همراه با حضور متخصصان علوم پزشکی برگزار می شود.
کامران باقری لنکرانی افزود: محورهای این کنگره پیرامون، دستورالعمل ها و استانداردهای سلامت همراه، خدمات بیمار محور در سلامت همراه، ارتقای سلامت و سلامت همراه، سرمایه گذاری و بازاریابی در سلامت همراه و مخاطرات سلامت همراه است.
وی با بیان اینکه کشورمان در زمینه سلامت و پایش سلامت تلفن همراه هنوز در مراحل اولیه و نوپاست، گفت: هدف اصلی این کنگره ایجاد فضایی برای تبادل ایده ها، مفاهیم، تکنیک ها، آزمایش ها و برنامه های کاربردی دستگاه های ارتباطی مانند تلفن های همراه، کامپیوترها و رایانه های شخصی جیبی در استفاده از خدمات و اطلاعات بهداشت و سلامت است.
رئیس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: این کنگره بین المللی به عنوان زیر مجموعه ای از سلامت الکترونیک (eHealth)، به طور عمده بر موضوع هایی از جمله دریافت خدمات سلامت از طریق ارتباطات تلفن همراه و فناوری های چند رسانه ای تمرکز دارد.
لنکرانی ادامه داد: هم اینک 80 میلیون سیم‌کارت در کشور فعال است که از این تعداد بیش از 50 میلیون آن متعلق به تلفن های هوشمند است.
او گفت: باید از سوی متخصصان و متولیان امر تلاش شود تا استفاده از برنامه‌های کارآمد حوزه سلامت تولید داخلی بیشتر مورد توجه کاربران قرا گیرد.
6113 /6118
مصاحبه: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.