به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام حمید شهریاری شامگاه سه شنبه در شورای قضایی استان یزد افزود: وجود دفاتر ارائه خدمات قضایی به مردم یک ضرورت و با هدف کمک به آنها در کشور انجام گرفته است.
وی گفت : افزون بر 50 طرح بنیادی تحول در قوه قضاییه بخصوص ایجاد دفاتر ارائه خدمات قضایی و صدور ابلاغ الکترونیکی به مردم در کشور اجرا گردیده که نقش مهمی در کاهش اطاله دادرسی ، هزینه‌ها و افزایش رضایتمندی آحاد مردم داشته است .
* افزایش پرونده های قضایی در کشور
معاون قوه قضائیه گفت: افزایش ورودی پرونده‌های قضایی از مهمترین مشکلات موجود در این قوه است و قطعا ایجاد تحول در حوزه فناوری اطلاعات با بهره‌مندی از ابزار های جدید یک ضرورت و نقش اساسی در تغییر و ارائه مطلوب خدمات دارد.
شهریاری همچنین در این سفر به جدیدترین اقدام های قوه قضائیه برای ایجاد تحول و ارائه هرچه بهتر خدمات قضایی الکترونیکی به مردم در یزد و استان های مختلف کشور اشاره کرد.
معاون قوه قضائیه همچنین ارسال دادخواست تجدیدنظرخواهی و واخواهی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را در استان یزد خواستار شد.
شهریاری که با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات حوزه فناوری اطلاعات دادگستری یزد به این استان سفر کرده بود ،یزد را از استان‌های موفق در حوزه خدمات قضایی در کشور ذکر کرد .
همچنین مسائل و مشکلات حوزه فناوری اطلاعات تمام مناطق و شهرستان های استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.