به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد افشاری نژاد سه شنبه اظهار داشت: از این شمار ایستگاه ساماندهی شده، 46 ایستگاه مربوط به 16 اداره و نمایندگی‌های ثبت احوال، 67 ایستگاه در 18 دفتر پیشخوان دولت و تعداد 23 ایستگاه در 10 اداره پست است.
وی با بیان اینکه طبق تعهدات سازمان ثبت احوال، طرح کارت هوشمند ملی تا پایان سال 96 باید به سرانجام برسد، افزود: در حال حاضر جمعیت واجدشرایط دریافت کارت هوشمند ملی در هرمزگان به بیش از یک میلیون و 255 هزار نفر می‌رسد که افراد بالای 15 سال و سایر رده‌های سنی را شامل می‌شود.
افشاری‌نژاد اضافه کرد: از ابتدای آغاز ثبت نام برای صدور کارت هوشمند ملی تاکنون تعداد 423 هزار و 625 درخواست توسط متقاضیان در استان ارایه شده که این رقم معادل 33 درصد از کل واجدان ‌شرایط دریافت کارت مذکور است.
وی تصریح کرد: واجدان‌شرایط دریافت کارت هوشمند ملی با زمان‌سنجی مناسب نسبت به حضور در ایستگاه‌های کاری ویژه کارت هوشمند ملی، برای ثبت نام و طی مراحل دیگر، اقدام کنند و ثبت نام خود را به زمان‌ها و ماه‌های پایانی اجرای طرح موکول نکنند.
این مقام مسئول اظهار کرد:پروژه کارت هوشمند ملی در حال حاضر وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین طرح موجود در حوزه زیرساختی احراز هویت ایرانیان به شمار می‌رود.
افشاری نژاد با بیان اینکه کارت هوشمند ملی کلید ورود و تحقق دولت الکترونیک است ، خاطرنشان کرد: هرمزگان یکی از استان‌های پیشرو در اجرای طرح کارت هوشمند ملی، صدور شناسنامه مکانیزه و آرشیو الکترونیک به شمار می‌رود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.