به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری بیان داشت: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، شمار شاغلان در واحد های صنعتی مستقر در این شهرک ها بیش از 20 هزار و 740 نفر بود اما با حمایت های دولت یازدهم برای بهره برداری از واحدهای جدید، تعداد شاغلان در این واحدها به 10 هزار و 126 نفر افزایش یافت.
وی ادامه داد: همچنین در دولت تدبیر و امید بیش از یک هزار واحد صنعتی، تولیدی و صنفی در شهرک های صنعتی این استان به بهره برداری رسید و تعداد این واحدها از یک هزار و 526 واحد به 2 هزار و 539 واحد در دولت یازدهم افزایش یافت.
قنبری گفت: با بهره‌برداری از این واحدهای جدید برای 992 نفر اشتغال ایجاد شده است و با احتساب این تعداد شاغل، هم اینک شمار شاغلان در شهرک‌های صنعتی فارس به 30 هزار و 903 نفر رسیده است.
او بیان کرد: بیش از 2 هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی نیز در شهرک های صنعتی فارس در مرحله ساخت‌ و ساز قرار دارد که با بهره‌برداری از این واحدها تحول مناسبی در اشتغال و تولید این استان ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: هم‌ اکنون زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی در 61 شهرک و ناحیه صنعتی در فارس فراهم شده و تمام مناطق این استان با ایجاد شهرک‌های صنعتی از ظرفیت‌های مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار برخوردارند.
قنبری گفت: این استان عنوان دوم کشور را در تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری به خود اختصاص داده است.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.