به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد اقامه نماز فارس، حجت الاسلام علی سقاچی افزود: در این مسابقه که به صورت سراسری و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و فریضه نماز با محوریت کتاب 'شیوه های دعوت به نماز' اثر حجت الاسلام محسن قرائتی برگزار شد، بیش از 138 هزار نفر شرکت کردند.
وی بیان کرد: در این مسابقه، استان فارس با توجه به نسبت جمعیتی در رتبه نخست کشور قرار گرفت و بدون در نظر گرفتن این مولفه، پس از تهران رتبه دوم کشوری را کسب کرد.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: بیش از 13 هزار جلد کتاب شیوه های دعوت به نماز در سراسر این استان توزیع شد و در این میان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان جهاد کشاورزی فارس و شهرداری شیراز بیشترین توزیع کتاب را انجام دادند.
سقاچی، شمار شرکت کنندگانی را که از استان فارس با ارسال پاسخنامه در این مسابقه شرکت کرده اند، 11 هزار و 615نفر اعلام کرد و بیان داشت: کمیته امداد و سازمان جهاد کشاورزی در این مرحله با ارسال بیش از یک هزار پاسخنامه بیشترین سهم را داشته اند.
وی، آمار نهایی کسانی را که پاسخ صحیح ارسال کرده اند، 886 نفر بیان کرد و افزود: آیین قرعه کشی و اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقه، روز بیست و هفتم دی ماه جاری از ساعت 9 تا 11 صبح در تالار آزادی واقع در پارک آزادی شیراز با حضور شرکت کنندگان در این رقابت معنوی، برگزار خواهد شد.
سقاچی افزود: چهار کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 13سهمیه سفر به مشهد مقدس، 50 سهمیه تفسیر قرآن کریم و جوایز ارزنده دیگری به برگزیدگان این مسابقه اهدا خواهد شد.
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
2027 /6118

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.