به گزارش شنبه ایرنا، این اثر هنری تولید گروه تئاتر باربد بیله سوار است و در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان نماینده تئاتر استان اردبیل حضور خواهد داشت.
نمایش 'تو را از من گرفتی' در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی نیز توانست جوایز نمایشنامه ‌نویسی، کارگردانی و بازیگری را از آن خود کند.
گروه تئاتر باربد با همکاری گروه تئاتر عنوان و حمایت انجمن روزنامه نگاران ایران ما، این نمایش 45 دقیقه‌ای را پیش از حضور در بزرگترین رویداد تئاتری کشور، از 23 تا 25 دی ماه در اردبیل به روی صحنه خواهد برد.
در این نمایش که توسط اکبر صادقی نوشته و کارگردانی شده، مخاطب هم زمان شاهد 2 روایت، اولی زندگی نویسنده ودومی زندگی شخصیت‌هایی هست که نویسنده درحا ل نوشتن آنها است.
در داستانی که نوشته می‌شود مهران وعلیرضا بنابه تصادفی درگذشته دور، مجبوربه زندگی درکنارهم می شوند، حالامهران تصمیم به ازدواج با مینو می گیرد.
نویسنده که خود را با شخصیت علیرضا یکی می‌پندارد، دراوج داستان و با ورود مینوبه بن‌بست رسیده و دچاربلاتکلیفی می‌شود، او سه نوع پایان برای داستانش می‌ نویسد، اول مرگ خود، دوم قهرمینو وسوم بلاتکلیفی .
سایه عباسپور، صادق مولایی و اکبر صادقی در 'تو را از من گرفتی ' به ایفای نقش می پردازند و سایر عوامل همراه این نمایش عبارتند از: بازی‌گردان: یوسف دادجو، دستیارکارگردان: یاسمن صمدزاد، موسیقی: محمدرضاعرفانی ، سرپرست گروه: جابرفتحی، طراح پوستر: مهدی طوایی حمیدی ، طراح صحنه: اکبرصادقی ، طراح لباس: حدیث بیله سواری، طراح نور: حامد حیدری باریس، گریم: رضا با یری یار، مشاورتبلیغات واطلاع رسانی: میتراشاهین ؛ مشاورکارگردان: جاوید طاهری، منشی صحنه: آیدا باقری نژاد، عکاسان: جابررستمی زاده، آرمین رحیمی، اتابک سپهری، فریدموسوی، روابط عمومی: وحیدشاکر،شقایق همرنگ.
تو را از من گرفتی 23 تا 25 دی ماه از ساعت6 عصر در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی هنری فدک با بلیت 150هزار ریال اجرای عمومی خواهد داشت.
خبرنگار : گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.