معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان از قرنطینه بخش جویم خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: با توجه به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۷۵ درصد از نمونه های گرفته شده نشان از مثبت بودن کرونای جهش یافته دارد بخش جویم باید قرنطینه شود.

به گزارش جماران به نقل از مهر، دکتر وحید یگانه با اشاره به وضعیت بخش جویم اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۰ تست کرونا در جویم گرفته شده که ۳۰ تست آن مثبت بوده و این یعنی ۷۵ درصد نمونه‌ها مثبت شده است.

وی با اشاره به پیش بینی وضعیت شکننده جویم افزود: همانطور که در اخبار قبل گفته شد، با توجه به گزارش‌های رسیده احتمال می‌رفت که در جویم تعداد مبتلایان به کرونا جهش یافته انگلیسی افزایش یابد.

دکتر یگانه تصریح کرد: با توجه به اینکه علائم غالب مبتلایان به کرونا در جویم علائم گوارشی و سایر علائم مربوط به کرونا جهش یافته بوده، همکاران به ابتلای بیماران به این نوع از ویروس مشکوک شده و دو تن از موارد مثبت را مورد تست کرونا انگلیسی قرار دادند که متأسفانه هر دو نفر مثبت شدند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: این دو مورد بصورت پایلوت و آزمایشی مورد تست کرونای جهش یافته قرار گرفته‌اند و با این حساب و با توجه به علائم مشابه موارد مثبت، احتمالاً همه موارد مثبت کرونا در جویم از نوع جهش یافته هستند.

وی با اشاره به هماهنگی با مسئولان بخش جویم، شهرستان و استانداری خاطر نشان کرد: جویم باید قرنطینه و تمهیدات لازم برای قرنطینه آن در اسرع وقت انجام شده و از هرگونه رفت و آمد به بیرون و داخل جلوگیری شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.