6 هزار و 815 مترمربع از اراضی ملی حوزه بابامیدان شهرستان رستم، با حکم قضایی از دست متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رستم، با اشاره به رفع تصرف 6 هزار و 815 متر مربع از اراضی ملی این شهرستان، گفت: این اراضی توسط افراد سودجو و متخلفانی از استان‌های همجوار، مورد تخریب و تصرف قرار گرفته و تبدیل به باغ دیم شده بود.

به گزارش جماران، سید بهاءالدین سادات اظهار داشت: پس از بازدید میدانی که با حضور مسوولان قضایی این شهرستان از اراضی یاد شده صورت گرفت، حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در این اراضی صادر و این زمین‌ها به دولت بازگردانده شد.  

وی، با قدردانی از حمایت‌های دادستان شهرستان رستم، گفت: با توجه به کمبود امکانات در این شهرستان، حفاظت از این منابع خدادادی نیازمند حمایت و همراهی همه دستگاه‌ها به ویژه مجموعه قضایی است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رستم نیز با هشدار قاطعانه به متجاوزان به اراضی جنگلی گفت: در این شهرستان جایی برای زمین خواران و فرصت طلبان وجود نخواهد داشت و در این زمینه در مقابل هیچ گونه تخلفی کوتاه نمی‌آییم.

صادق رحمانی ادامه داد: با هدف بررسی مسائل و مشکلات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رستم و سرکشی به حوزه استحفاظی این نهاد، از این پس، یک روز در هفته وقت دادستان در اختیار نیروهای منابع طبیعی این شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.