معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف بالغ بر 17 هزار متر از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آزادسازی و رفع تصرف ۱۷ هزارو ۳۸۲ متر از اراضی ملی در یک ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش جماران، سید احسان حسینی اظهار داشت: در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی سطح استان و حفظ حقوق بیت‌المال و پس از تهیه برآوردهای اطلاعاتی، عملیاتی و انتظامی، اجرای هفت حکم به متراژ یاد شده صورت گرفته است.

وی افزود: اجرای این احکام مربوط به شهرهای بروجن، فارسان، اردل، گهرو، هفشجان و سورشجان بوده و طبق هماهنگی با مقام قضایی و فرماندهی انتظامی و رصد اطلاعاتی این تصرفات رفع شده است.

حسینی همچنین ارزش ریالی اراضی آزاد شده را ۳۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بر اساس عملیات‌های صورت گرفته، اراضی دولتی رفع تصرف و به وضع سابق بازگردانده شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: یگان حفاظت از اراضی این  اداره‌ متولی فعال است و موارد تصرف اراضی را با حساسیت رصد می‌کند و چنانچه در این خصوص مواردی خلاف قانون رخ دهد به موجب رای دادستان و مراجع قضایی پیگیری و رفع تصرف می‌شود.

وی همچنین از صدور ۲۶۰ رای قضایی در حوزه اراضی تصرفی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۵ پرونده که از سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده بود تعیین تکلیف و رای قطعی برای آن آواخر سال ۹۸ صادر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.