در مطالبی که در برخی از سایت ها و فضای مجازی در حال انتشار است آمده است : ۳۰ نفر از پرسنل کادر درمان شامل کارشناسان اتاق عمل و بیهوشی بیمارستان پیوند اعضای بوعلی سینای شیراز اخراج شدند.

در این مطالب آمده است : این افراد به کاهش ۵۰ درصدی حقوق  و نصف شدن حقوق خود  در سال جدید، عدم پرداخت مطالبات سال های گذشته عدم افزایش حقوق موضوع ماده ۱۰ افزایش ۵۰ درصدی فوق العاده ویژه اسفندماه و ۱۵ درصدافزایش سنوات سالیانه مصوبات دولت اعتراض داشتند که با واکنش شدید مسئولین بیمارستان مواجه شدند.

گفته میشود به این پرسنل حتی اجازه جضور در محوطه بیمارستان هم داده نشده و آنها با رفتار توهین آمیز از فضای بیمارستان به بیرون رانده شدند.

توضیح بیمارستان بوعلی سینا شیراز 

روابط عمومی مرکز آموزشی ، پژوهشی بوعلی سینا شیراز روز یکشنبه توضیحاتی در این زمینه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار داد.

این روابط عمومی اعلام کرد: جا دارد در این روزهایی که کادر درمان با ایثار و جانفشانی های خود در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا  و حفظ سلامت مردم عزیز از جان و سلامتی خود گذشته اند،با فراهم آوردن فضای روانی سالم ،با ترویج اخبار ناصحیح و ایجاد حواشی موجبات تشویش اذهان عمومی نشویم ،  پسندیده است با مسئولیت پذیری و درک شرایط خاص  در راستای آرامش روان جامعه و قدردانی  از طبقه زحمتکش درمان گامی برداریم.

روابط عمومی مرکز آموزشی ، پژوهشی بوعلی سینا شیراز با این مقدمه ادامه داد:  پیرو درج خبر اخراج  جمعی از پرسنل بیمارستان ،به استحضار می رساند ،مرکز آموزشی،پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا در کنار توجه به همه ابعاد کمی و کیفی  حیطه درمان و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی مطلوب ، صیانت از حقوق بیمار و توجه به کرامت انسانی افراد را به عنوان یک وظیفه لاینفک در همه سیاست های کلان مجموعه مد نظر دارد و در این خصوص ازهیچ کوششی دریغ نمی نماید.

این توضیحات تاکید دارد که این مهم در گزینش افراد متقاضی و شاغل در مجموعه  نیز لحاظ گردیده و تعهد و تخصص پرسنل در خصوص انجام وظایف محوله بصورت توام ،همواره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی مرکز آموزشی ، پژوهشی بوعلی سینا شیراز اضافه کرد: در این راستا هرگونه کم کاری ،سو استفاده ،ترک کار و ایجاد اختلال در سیستم درمان از سوی افراد فرصت طلب با هر بهانه ای که موجبات به خطر انداختن جان بیماران را فراهم آورد پذیرفته نبوده و مجموعه حق برخورد مقتضی با این افراد را برای خود محفوظ می دارد.

در پایان توضیح روابط عمومی آمده است : در این مورد خاص ،این افراد خارج از سیستم قانونی مجموعه و اخلاق حرفه ای ،با ترک محل کار خود قبل از زمان شروع عمل جراحی، باعث کنسل شدن عمل افرادی شدندکه بدلیل شیوع بیماری کرونا بیش از دوماه در نوبت عمل بسر می‌بردند و سلامتی  بیماران را فدای پذیرش درخواست های خود قرار دادند.

این بیمارستان و مرکز درمانی که در شهر صدرا شیراز قرار دارد و به صورت خیریه و هیات امنایی اداره می شود ، شامل مرکز همودیالیز با ظرفیت ۸۰ تخت ظرفیت پذیرش روزانه ۲۴۰ بیمار دیالیزی را دارد ، فاز دوم بیمارستان بوعلی سینا با ظرفیت ۷۰۰ تخت فعال است و در فاز سوم با زیر بنای ۸۰ هزار متر مربع قرار است مراکز آموزشی علوم پزشکی در آن احداث شود که اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.