عنایت‌الله رحیمی، در شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در شیراز اظهار داشت: قطعا دستاورد مدیران در این زمینه همانند سال گذشته در ارزیابی عملکرد آنها اثرگذار خواهد بود.
وی، با اشاره به ظرفیت‌های قانونی و مناسب در نظر گرفته شده در بودجه سال ۹۹ ادامه داد: یکی از نقاط قوت این برنامه توجه به پیشنهادهای منطقه‌ای و استانی و نگاه از پایین به بالا در تدوین آن است.
گزارش دریافتی به نقل از وی افزوده است: توجه به پیشنهادهای منطقه‌ای و استانی سبب شده مشکلاتی که اکثر برنامه‌های ابلاغ شده از بالا به پایین در مرحله اجرا ایجاد می‌کنند در این برنامه وجود نداشته باشد.
استاندار فارس اظهار داشت: جهت‌گیری‌های خوبی از جمله جبران کاهش قدرت خرید با پرداخت‌های انجام شده، کاهش فقر مطلق، تداوم  طرح تحول سلامت، مهار رشد تورم، افزایش نیافتن قیمت کالاها و خدمات اساسی با اختصاص ارز دولتی در بودجه سال ۹۹ وجود دارد.
رحیمی افزود: بودجه مصوب در حقیقت یک پیش‌بینی است و در صورتی عملی خواهد شد که درآمدهای مطرح شده در بودجه نیز محقق شود.
وی اضافه کرد: فروش نفت و صادرات غیر نفتی دو راه عمده کسب درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه هستند که تحت تاثیر تحریم‌ها با مشکلات و موانعی مواجه شده که اگر در این دو راه موفقیتی حاصل شود، راه سوم کسب درآمد یعنی اخذ مالیات نیز قابل اجرا خواهد بود.
استاندار فارس، فروش اموال دولتی، اوراق و اسناد را از دیگر راه‌های کسب درآمد دولت دانست و افزود: امسال دستگاه‌های اجرایی باید از این تفکر که همه امور در ید اختیار آنها باشد فاصله بگیرند تا با بهره‌گیری از این روش و دستیابی به بخشی از درآمدها بتوانند در زمینه پیشبرد امور استان هزینه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.