محمدصادق کشفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، از راه اندازی این پویش برای ارتقای سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای کودکان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت‌های موجود در کتاب‌های معرفی شده در منابع مورد تأیید سازمان بهزیستی با روش‌های قصه گویی، طراحی بازی، طراحی کاردستی و… از موضوعات جشنواره است.

وی مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را به وب سایت mahdportal بهزیستی ارسال کنند و آثار در ۲ مرحله استانی و کشوری داوری خواهد شد.

به گفته مدیرکل بهزیستی فارس، شایسته است، تناسب اجرا و ضبط فعالیت با نهادهای فرهنگی و پوشش محلی و بومی و پوشش مناسب، ضبط فیلم‌ها با زمان حداکثر ۵ دقیقه‌ای، اجرای قصه‌ها و سرودها و اشعار بدون جلوه‌های ویژه ای مانند موسیقی متن و.... باشد.

وی از سنجش فعالیت مربیان مهدهای کودک در طول دوران قرنطینه و میزان مشارکت خانواده‌ها به واسطه این پویش خبر داد و گفت: آثاری که کودکان با توجه به این آموزش‌ها خلق می‌کنند در این پویش خود را نشان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکهزار و ۲۰۰ مهد کودک شهری و روستایی در استان فارس زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.