صابر سهرابی چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با ارسال کلمه کاتبان وحی به شماره ۰۹۱۷۶۰۳۳۵۶۸ در پیامرسان واتس‌اپ در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی برای ماه پربرکت رمضان تدوین شده است، افزود: در این راستا درباره نماز و اهمیت آن و همچنین در دیگر حوزه‌های مذهبی مسابقات فرهنگی برگزار خواهد شد.

سهرابی همچنین از اعلام اسامی برگزیدگان "جشنواره قرآنی تلاوت‌های ناب" (بصائر) استان فارس سخن گفت و ابراز داشت: با استعانت از خداوند متعال و به همت قرارگاه قرآنی جوانان فارس، جامعه قرآنی امام عصر (عج) و با همکاری مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نخستین جشنواره تلاوت‌های ناب استان فارس که فروردین‌ماه در فضای مجازی برگزار شد، خاتمه یافت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس اظهار کرد: در این حوزه، ۶۵ تلاوت به دبیرخانه ارسال شد که ٣٧ تلاوت ارسالی از خواهران و ٢٨ تلاوت ارسالی از برادران بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس افزود: ارزیابی تلاوت‌ها توسط داوران صورت گرفت و تلاوت‌های برتر انتخاب و معرفی شدند؛ در ادامه قاریان برتر جشنواره که موفق به بیشترین امتیاز را کسب کردند، باعنوان منتخب معرفی شدند.

سهرابی ادامه داد: از خواهران در مقطع بزرگسالان مطهره زارعی باعنوان نفر اول، فاطمه رضایی نفر دوم و فاطمه کاظمی نفر سوم شناخته شدند؛ همچنین در گروه خواهران زیر ١۴ سال، نفر اول ریحانه منفرد، نفر دوم مبینا اسماعیلی مقدم، نفر سوم ساره اعتصامی جو و نفر چهارم زهرا موسوی هستند.

وی ابراز داشت: در حوزه تلاوت برادران در مقطع بزرگسالان، امیر حسین فتحعلی با عنوان نفر اول، سید جعفر بردبار نفردوم و محمد اسماعیلی فرد نیز نفرسوم معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزیدگان مقطع زیر ۱۴ سال برادران را نیز بدین گونه معرفی کرد: امیرحسین خجسته‌فر، رضا ملکی، علی دل‌رحیم نژاد، محمد حسن نور محمدی و محمد داوودی به ترتیب نفرات اول تا پنجم هستند.

سهرابی اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره قرآنی تلاوت‌های ناب استان فارس مسابقه بزرگ مجازی با عنوان "سبک زندگی مهدوی" را نیز در فضای مجازی با اهدای ۳۱۳ جایزه ۵۰ هزار تومانی برگزار کرد که از برگزیدگان در ایام ماه مبارک رمضان تقدیر خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس همچنین از اهدای جایزه  پویش "خانه های مهدوی" با رویکرد هر خانواده مهدوی یک مراسم جشن و سرور در ایام شعبانیه خبر داد و گفت: ۳۱۳ نفر از شرکت کنندگان در این پویش معنوی از هدایا برخوردار شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.