دبیر سازمان مردم نهاد هنرگستران شیراز، شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در صحفه رسمی اینستاگرامی از دوم اسفندماه ۹۸ آغاز شد و شرکت‌کنندگان در بخش‌های دابسمش، کمدی ایستاده (استندآپ کمدی)، موسیقی، شعرخوانی، هنرهای دستی، نقاشی، عکاسی و ورزش در خانه با هم به رقابت پرداختند.

دابسمش، یعنی به جای اینکه برای تصویر، صدا تولید کنید، برای صدا، تصویر تولید می‌کنید. تا قبل از سال ۲۰۱۴ انجام این کار توسط افرادی انجام می‌شد که تا حدودی به امور صدا و تصویر آشنا بودند لیکن با ورود اپلیکیشن دابسمش، میلیون‌ها نفر در جهان آن را نصب کردند و دوبلور تصویری شدند.

علیرضا غلامیان اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۱۰۰آثار در بخش های مختلف از سراسر استان فارس دریافت شد که در بخش عکاسی، بیتا احمدی (داراب)، فائزه هاشمی (بختگان نی‌ریز ) و مریم اکبرزادگان از فسا به تریب اول تا سوم شدند و در بخش هنرهای دستی، هانیه رحیمی و فاطیما هاشمی از بختگان نی‌ریز، علی دری از فسا، ابوالفضل رحیمی از بختگان نی‌ریز و کوثر بنایی از فسا عنوان اول تا سوم را کسب کردند.

او گفت: همچنین در بخش شعرخوانی این رقابت‌ها، مهدی رحیمی از بختگان نی‌ریز اول شد، زینب هنرمندنیا از فسا عنوان دوم را کسب کرد و مجید منصوری هم از فسا بر سکوی سوم ایستاد.

به گفته غلامیان، در بخش ورزش در خانه، خالد محمودی از شهرستان اوز صاحب نشان طلا شد، خانواده قهرمانی از بختگان نی‌ریز به مدال نقره دست یافتند و ابوذر زارع و فاطمه رحیمی هم از ارسنجان نشان برنز گرفتند.

وی ادامه داد: در بخش موسیقی هم سدنا دهقان خلیلی از فسا، روشنک زارع از بختگان نی‌ریز و مینا محمدی از فسا به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

او بیان کرد: در بخش دابسمش و استندآپ هم رها آزادی از فسا بر سکوی قهرمانی ایستاد، سونیا و سپیده آزادی از فسا مقام دوم را کسب کردند، تهمتن توسلی، رضاییان و منصفی هر سه نفر از شهرستان فسا رتبه سوم را به دست آوردند.

شهرستان‌های شیراز، فسا، بختگان نی‌ریز، کازرون، لارستان، اوز، گراش، ارسنجان، جهرم، خفر و شهر جدید صدرا شیراز در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.