به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم قاسم رضایی پیش از ظهر جمعه در رژه روز ارتش بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه رژه امسال ارتش نسبت به سالیان گذشته متفاوت بود و در این رژه سراسری بایستی ضمن رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ارائه شده است نسبت به اجرای رژه اقدام کرد.

وی در خصوص رژه ارتش یادآور شد: رژه ارتش با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه با عنوان رژه خدمت یاوران سلامت ارائه شده است در این رژه ادامه دهند ای رزمایش بیست و پنجم اسفند سال گذشته است ارتش با حمایت از مردم نسبت به ضدعفونی کردن معابر عمومی و خصوصی اقدام می‌کند.

امیر سرتیپ رضایی ادامه داد: خدمات ارائه شده به مردم از سال گذشته در راستای افزایش سلامت اجتماعی و افزایش بهداشت اجتماعی مردم بوده است و مردم حمایت‌های ارتش و طی این مدت به خود دیده‌اند البته لباس ارتش بیانگر خدمت رسانی به مردم بوده است و یکی از افتخارات ارتش ارائه خدمت در زمان‌های بحران به مردم است.

او متذکر شد: از جمله خدماتی که ارتش به مردم در راستای کنترل و قطع زنجیره‌ای را به مردم ارائه کرده است می‌توان به پایش محیطی، ایجاد نقاهتگاه، ایجاد ۱۰ هزار تخت قرنطینه در سراسر کشور و در استان فارس نیز هزار تخت قرنطینه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ایجاد شده است ارتش این آمادگی را دارد که در هر نقطه از استان فارس نسبت به ضد عفونی کردن اماکن شخصی و دولتی اقدام کنند.

فرماندار ارشد ارتش فارس تاکید کرد: در راستای حمایت از قشر مستضعف جامعه ارتش در نظر دارد با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان نسبت به ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رژه خدمت ارتش تنها با حضور خودروها و تجهیزات امدادرسانی ارتش بوده است و در درجه‌ی امسال ارتش به علت شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه خبری از تجهیزات جنگی و تاکتیکی ارتش جمهوری اسلامی ایران نبود و این درجه در راستای توسعه خدمت رسانی عمومی به مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رژه خدمت ارتش ۶ منطقه از کلانشهر شیراز توسط یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران ضدعفونی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1410709
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.