به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی در جمع اعضای کارگروه برنامه ریزی سفارش و توزیع کتب درسی و بسته‌های آموزشی استان گفت: در این راستا اعضای کارگروه برنامه ریزی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی و بسته آموزشی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان موظف به راهنمایی و نظارت بر روند ثبت سفارش کتب درسی می‌باشند.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه کتب درسی بر لزوم هم افزایی اعضای کارگروه بر اجرای مطلوب ثبت سفارش کتب درسی در استان تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، افزود: مدیران مدارس باید نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزانی که به صورت فردی موفق به ثبت سفارش نشده‌اند اقدام کنند.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به سفارش کتاب‌های درسی تا تاریخ ۲۴ خرداد ماه سال جاری اقدام کنند.

پیشرو گفت: در شیوه فردی والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش ورود دانش آموزان وبا ثبت کد ملی و سریال شناسنامه و پرداخت الکترونیکی هزینه بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش دهند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان اتباع خارجه می‌توانند با درج کد سنادی ۱۱ رقمی مخصوص به خود به عنوان کد ملی و از ۶ تا یک (۱۱۱۱۱۱) به عنوان سریال شناسنامه برای ثبت سفارش فردی اقدام کنند.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه «سناد» به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به صورت جمعی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای کارگروه با طرح پیشنهادات و نظرات خود در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1410323
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.