مسوول گروه جهادی علویون بسیج کازرون، دوشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سه کارگاه با مجوز کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان فعال است و اقلام یاد شده در یک مکان کاملا بهداشتی تولید و به صورت رایگان در بین افرادی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری فعالیت دارند، توزیع می‌شود.

مهدی دادآفرین افزود: در این کارگاه‌ها، ۵۰ نفر از بانوان و مردان طلبه در این امر خداپسندانه مشارکت دارند و بدون هیچگونه چشمداشتی در سه نوبت کاری (صبح, عصر و شب تا بامداد) برای مبارزه با قطع زنجیره ویروس کرونا تلاش می‌کنند.   

به گفته وی، محصولات تولیدی این کارگاه‌ها شامل، سه هزار ماسک، دستکش و ۴۰۰ بطری آبمیوه در چهار نوع مختلف است و هزینه تامین مواد مورد نیاز برای تولید این اقلام را خیران پرداخت می‌کنند.

دادآفرین بیان کرد: علاوه بر توزیع این اقلام در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان کازرون، بخشی از ماسک‌ها و دستکش‌ها در اختیار رانندگان وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها قرار می‌گیرد. 

او گفت: همچنین مقداری از آب میوه‌های تولید شده در این کارگاه‌ها به همراه یک بسته مواد غذایی، بین پاکبانان و افرادی که در مبادی وروی این شهرستان در امر تب سنجی مسافران مشارکت دارند نیز توزیع می‌شود. 

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم‌بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز، خنج ، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان و سرچهان بیماران مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.
بیمارستان حضرت علیاصغر(ع) و ۲ بیمارستان شهید چمران و شهید فقیهی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می‌دهند، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.