حسن خسروانیان رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هزار راس دام در ۶ کامیون تریلر بود که این کامیون ها توقیف شدند، افزود: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی در یک عملیات ضربتی،  به ۶ دستگاه کامیون تریلر مشکوک شده که پس از بررسی های لازم مشخص شد این کامیون ها از مبدا شهرستان لارستان ، اقدام به حمل دام غیر مجاز و تخلیه آنها در حوزه شهرستان پاسارگاد کرده اند.

وی ادامه داد: با هماهنگی لازم و اخذ دستور از  دادستان شهرستان و با همکاری ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و عوامل نیروی انتظامی و کلانتری مرکزی شهرستان کامیون ها توقیف شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد گفت: خودروهای مذکور جهت شناسایی دامدار متخلف و پیگرد سایر مراحل قانونی به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شدند.

خسروانیان به متخلفان عرصه های منابع ملی و انفال هشدار داد که نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی، آماده برخورد بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

وی همچنین از مردم طبیعت دوست شهرستان پاسارگاد خواست تخلفات مربوط به عرصه های منابع طبیعی را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ گزارش کنند.

شهرستان پاسارگاد در فاصله ۱۳۶ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.