سرهنگ مصطفی عباسی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تصمیم مقامات استان فارس برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش تردد در سطح شهر شیراز، از فردا جمعه ۲۳ اسفند ۹۸ طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد تا اطلاع ثانوی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: خودروهایی که رقم اول عدد سه رقمی پلاک آنها فرد باشد قادر به تردد در روزهای فرد شامل یکشنبه،سه‌شنبه ،پنجشنبه و جمعه در سطح شیراز هستند.

عباسی اضافه کرد: خودروهایی که عدد سه رقمی پلاک آنها عددی زوج باشد قادر به تردد در روزهای زوج هفته شامل شنبه،دوشنبه و چهارشنبه در سطح این کلانشهر هستند.

رییس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: پلاک خودروهای خاطی توسط دوربین های نظارت تصویری سطح شهر شیراز رصد می شود و مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

استاندار فارس چهارشنبه اعلام کرد امکان محدودیت تردد و اجرای طرح زوج و فرد برای خودروها در شیراز وجود دارد و اجرا خواهد شد. 

شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در فارس تاکنون ۶ نفر اعلام شده است.از ۶ نفر فرد مبتلای جان باخته، دو نفر مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و ۴ نفر دیگر مبتلا به بیماری دیابت بوده اند. شمار مبتلایان کرونا در استان فارس تا چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

۶۰ درصد مبتلایان در استان فارس مرد و ۴۰ درصد زن بوده اند.بیشترین  موارد ابتلا در فارس، در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و پس از آن در گروه سنی ۵۰ سال و بالاتر قرار دارند.

علاوه  بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.