در این اطلاعیه که روز پنجشنبه انتشار یافت آمده است: پیرو نشست اعضای ستاد پیشگیری از کرونا در استانداری  فارس و مقابله با شیوع ویروس کرونا لازم است جهت حفظ سلامت شهروندان  محدودیت های اعمال شده  از ۲۲  اسفندماه به مرحله اجرا در آید.

بر این اساس  ساعت کار عمده فروشان مواد غذایی،بهداشتی و خشکبار شهرستان شیراز  از زمان ابلاغ در کلیه مناطق شهری و مجتمع بازرگانان به همراه خیابان تیموری از ساعت ۹ صبح الی ۱۴  اعلام می گردد و هر گونه  فعالیت‌های کاری همانند تخلیه و بارگیری نیز باید در این بازه زمانی انجام شود.

در ادامه آمده است : ساعت کار خشکبار فروشان در سطح شهر شیراز  از ساعت ۱۵ الی ۲۲ اعلام می شود و واحدهای صنفی عضو این اتحادیه که تمایل به تعطیلی کامل دارند، برابر قانون با کسب مجوز از اتحادیه بلامانع است.

همچنین  در خصوص مسائل بیمه، مالیات و چک‌های  اصناف  قرار شده در نشستی که بیست و چهارم اسفند ماه  در استانداری فارس برگزار می شود، تصمیم گرفته خواهد شد.

شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در فارس تاکنون ۶ نفر اعلام شده است.از ۶ نفر فرد مبتلای جان باخته، دو نفر مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و ۴ نفر دیگر مبتلا به بیماری دیابت بوده اند. شمار مبتلایان کرونا در استان فارس تا روز چهارشنبه ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
14 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.