حیدر آسیابی روز سه‌شنبه بر نظارت و مقابله با تخلفات در حوزه تولید و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی تاکید کرد و گفت: در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر ورود دادستان ها به حوزه احتکار اقلام بهداشتی و دارویی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس  دستورات قضایی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مکاتبه با تعزیرات حکومتی استان در راستای تشدید نظارت بر شبکه توزیع وتولید این اقلام و مقابله و برخورد با متخلفان انجام شده است.

  آسیابی با اشاره به این که معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان  فارس نیز با تشکیل جلساتی با محوریت این موضوع جهت اعمال نظارت بر چرخه تولید و توزیع اقلام بهداشتی برگزار کرده   گفت: با شهرداری شیراز نیز پیرامون تنظیف و ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر جلساتی برگزار و طرح گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت که به صورت مستمر در حال اجرا می باشد.

وی از انجام هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نظارت لازم در صدور مجوز و تولید اقلام ضدعفونی کننده مورد نیاز استان خبر داد و بیان داشت: در سطح استان فارس چندین کارخانه به امر تولید ماسک و همچنین تولید محلول های ضدعفونی کننده مورد نیاز اضافه شدند و با حمایت های انجام شده ظرفیت های تولید این مواد و اقلام افزایش یافته است.

دادستان شیراز افزود: در مواردی که احتکار و گران فروشی در حد عمده باشد تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی با صلاحیت دادسرای انقلاب اسلامی پرونده تشکیل و مورد رسیگی قرار خواهد گرفت.

بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دوشنبه تا امروز، ۸۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشورمان به ۲ هزار ۳۳۶ نفر رسید. با شناسایی ۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس، آمار کنونی استان فارس به ۳۵ نفر رسید.متاسفانه یک نفر از مبتلایان امروز جان باخته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.