بنا بر گزارش دریافتی روز جمعه، این اقدام پیرو اخذ گزارش‌های مردمی، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز صورت گرفت. 

در این اقدام، حدود ۹۳ هزار قلم تجهیزات بهداشتی درمانی شامل گاز استریل، سرم شست‌وشو، دستکش، بطری‌های مواد ضدعفونی و ... که در یک انبار دپو شده بود، کشف شد و با متهمین برخورد قانونی صورت گرفت.

گفتنی است، این اقلام در پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا مورد نیاز جامعه است و کمبودهایی وجود دارد. 

پیش از این دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به محتکران و گران‌فروشان اقلام بهداشتی و پزشکی در این استان هشدار داده بود که با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

بنا بر اعلام روز پنجشنبه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور افزود: از این ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: از این ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است.

پیش از این، شمار مبتلایان به کرونا در فارس، سه نفر اعلام شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.