آرتمیس هوشیار پنجشنبه با بیان اینکه دانشکده فنی دختران شیراز در میان ۱۸۱ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای کشور، تنها مرکزی است که تولید ماسک را در شرایط حساس کنونی در دستور کار قرار داده، افزود: این طرح از هفته گذشته تاکنون در کارگاه تولیدی رشته طراحی و دوخت، درحال اجراست.
رییس دانشکده فنی حرفه ای دختران شیراز عنوان کرد: در تهیه این ماسک ها نوع پارچه، آرگونومی صورت و برخی فاکتورهای دیگر لحاظ شده و لایه های داخلی این نوع ماسک ها نیز با ۷۰ درصد الکل، اسپری شده اند و کاملا بهداشتی و استاندارد هستند. 
هوشیار ابراز داشت: دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز، اقدام به توزیع این ماسک ها بین دانشجویان و کارکنان خود کرده و از آنجا که فعلا خرید و فروش ماسک دشوار شده، درصدد است با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، با توجه به نیاز بازار، نسبت به انبوه سازی تولید این گونه ماسک ها با نازل ترین قیمت اقدام کند.
وی ادامه داد: نکته قابل تامل اینکه بسیاری از فروشندگان، ماسک های غیربهداشتی و غیراستاندارد را با قیمت های سرسام آور به فروش می‌رسانند، حال آنکه این دانشکده به صورت داوطلبانه، پیش قدم شده تا صرف نظر از منافع شخصی، مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.