محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح آبرسانی به شهر سروستان اظهار داشت: امیدوارم  این خدمت نظام و دولت تدبیر و امید به مردم شهر سروستان مبارک باشد.

وی افزود: مردم باید در مصرف این نعمت الهی صرفه جویی کنند تا همیشه در دسترس باشد و با صرفه جویی در مصرف همیشه از این آب گوارا  بهره مند باشند.

محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس نیز  به بیان مشخصات فنی پروژه مورد بهره برداری پرداخت و اظهار داشت: این طرح شامل حفر، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب به طول ۵ کیلومتر با استفاده از لوله های پلی اتیلن و گالوانیزه  می باشد که جهت انجام آن بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

قلندری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس اعلام کرد:  شرکت آب و فاضلاب استان فارس در راستای رسالت  خود مبنی بر تهیه و توزیع آب شرب سالم برای شهروندان استان فارس به میمنت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران ۴ طرح و پروژه  آبرسانی خود را در ۴ شهر استان به بهره برداری رساند.

وی اظهار داشت: ۳حلقه چاه آب شرب،  ۶ کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت مجموع ۲۵۰۰ متر مکعب در شهرهای سروستان، فیروزآباد، دهرم و ایزدخواست  با صرف اعتباری معادل  ۹۷ میلیارد ریال به بهره برداری  رسیده است .

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۶ هزار خانوار شهری از مزایای آن بهره مند شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.