در پایان این بازی‌ها که جمعه در سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم ملی بانوان ایران با شایستگی ۲ نشان طلا، ۲ نقره و پنج برنز کسب کردند.

در دیدار نهایی 2 نقره بانوان که بین تیم هاله همدانچی و پگاه کامرانی از یک سو و نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده از سوی دیگر برگزار شد، سرانجام  تیم نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافتند و ۲ نشان طلا را به خود اختصاص دادند.

همچنین هاله همدانچی و پگاه کامرانی به نشان نقره بسنده کردند و تیم های ثریا آقایی، ثمین عابد خجسته و ساره امینیان، فاطمه بابایی هم با کسب مقام سوم، چهار نشان برنز گرفتند و در انفرادی هم ثریا آقایی نشان برنز گرفت تا بانوان ایرانی با ۹ مدال رنگارنگ و کارنامه‌ای درخشان به کار خود پایان دهند.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی جام فجر پانزدهم بهمن ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی در سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز شد.

۲۸ بازیکن در قسمت یک نفره و ۲ نفره تیمی بانوان و آقایان از کشورهای کانادا، مکزیک، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغارستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق، اوکراین و ایران  در این بازی‌ها شرکت دارند.

۲۵ هزار دلار جایزه برای این مسابقه‌ها تعیین شده است.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر عصر شنبه (نوزدهم بهمن‌ماه ۹۸) با انجام بازی‌های مرحله نهایی مردان و اهدای جوایز ورزشکاران پایان می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.