در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها که پنجشنبه با حضور چهار بانوی ایرانی در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم نسیم صفایی و حنانه یعقوب‌زاده با نتیجه ۲ بر صفر از سد فاطمه بابایی و ساره امنییان گذشتند و به مرحله نهایی این پیکارها راه یافتند.

همچنین در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم ثریا قاسمی و ثمین عابد خجسته با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب هاله همدانچی و پگاه کامران زاده شدند تا این ۲ بازیکن جواز حضور به مرحله نهایی را کسب کنند.

 بدین ترتیب، تیم صفایی و یعقوب زاده به همراه تیم همدانچی و کامران زاده، نوزدهم بهمن‌ماه برای تعین تیم قهرمان به مصاف هم خواهند رفت و تیم ۲ نفره ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته به همراه تیم ۲ نفره ساره امینیان و فاطمه بابایی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی جام فجر پانزدهم بهمن ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی در سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز شد.

رقابت‌های بانوان در این دوره از مسابقه‌ها صبح‌ها و پیکارهای آقایان بعدازظهرها برگزار می‌شود.

۲۸ بازیکن در قسمت یک نفره و ۲ نفره تیمی بانوان و آقایان از کشورهای کانادا، مکزیک، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغارستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق، اوکراین و ایران با هم پیکار می کنند.

۲۵ هزار دلار جایزه برای این مسابقه‌ها تعیین شده است.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر نوزدهم بهمن‌ماه ۹۸ پایان می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.