خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: پس از اینکه در روز نخست جشنواره دست کم ۱۰ نوبت فیلم نمایش داده شد، اما بیشترین مخاطب را فیلم‌های «روز بلوا» و «سه کام حبس» به خود دیدند و بقیه فیلم‌ها چندان چنگی به دل مخاطبان نزدند.

به گفته مسئولان برگزاری جشنواره در مجموعه سینماهای هنر شهر آفتاب، فیلم‌های یادشده از آنجایی در جلب مخاطب موفق بودند که شناخت بیشتری از آنان میان مردم دیده می‌شد.

اما در این بین فیلم «سینما شهرقصه» نیز در تالار حافظ مورد استقبال قرار گرفت و برخلاف فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی که چندان موفقیتی در ارتباط با مخاطب نداشت، آخرین ساخته کیوان علی محمدی در جلب نظر تماشاگران شیرازی موفق ظاهر شد.

این فیلم به دلیل پرداخت داستان‌هایی در دل هم، فیلم در فیلم و موضوع قرار دادن دوره‌ای پرتنش در سینمای ایران به ته مایه‌های طنز قصه‌ای را روایت می‌کند که سرگذشت سینمای ایران به آن گره خورده است.

در ادامه اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در شیراز که در ۵ سالن انجام می‌گیرد، چهارشنبه نیز فیلم‌های شنای پروانه، پوست، کاتی و ستاره، آتابای، مغزاستخوان، روز بلوا و عامه پسند در جدول نمایش نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز قرار دارد و پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه تعارض، دوزیست، خوب، بد، جلف ۲ و خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی به فهرست فیلم‌ها افزوده می‌شوند.

این در حالیست که در روزهای آینده مجموعه سینماهای هنرشهر آفتاب با مراسم فرش قرمز به استقبال عوامل فیلم‌های آتابای و شنای پروانه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز ۲۲ عنوان اثر سینمایی اکران می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.