در این مراسم، تمثال امام خمینی (ره)  گلباران و یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب گرامی‌ داشته‌شد.

چهار اولویت محور اصلی برنامه های دهه فجر 

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت دهه فجر استان فارس در این آیین با تاکید بر اهمیت بیان دستاوردهای ۴۱ سال اخیر انقلاب اسلامی در دهه فجر گفت:‌ محرومیت زدایی یکی از مهمترین دستاوردهایی است که جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها به آن رسیده است؛ در همین راستا به تمامی روستاهایی که بیش از ١٠ خانوار در آن زندگی می کنند خدمات اجتماعی و عمومی نظیر آب و برق و ... ارائه شده است.

حجت‌الاسلام‌ محمد رضایی اصلی ترین نیازهای امروز جامعه اسلامی را وحدت و همدلی میان مسوولان و مردم دانست و اضافه کرد: امروزه شاهد ایجاد شبهاتی مبنی بر ناکارآمد بودن حاکمیت دینی و اسلامی در فضای مجازی هستیم که از این رو می بایست دست اندرکاران فرهنگی و دانشگاهیان در فضای مجازی ضمن دفاع از حاکمیت دینی،  خدمات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز بیان کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: ۴۱ سال پیش پدیده قرن بیستم با انقلاب اسلامی ایران ایجاد شد که امام خمینی (ره) گفتمان جدیدی به جامعه سیاسی جهان القا کرد؛ گفتمانی که با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران تنها کشوری است که توانسته در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وی  حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در جشن های دهه فجر را خواستار شد و افزود: این حضور گسترده، بیانگر تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل تلقی می‌شود.

امام خمینی (ره)  ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷پس از تحمل سال‌ها تبعید از فرانسه به میهن بازگشت.  این روز در تقویم رسمی ایران سرآغاز دهه فجر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.