روزنامه عصرمردم چاپ شیراز این عبارت از قول حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان تیتر نخست برگزید:‌ "تنها راه ادامه مسیر عزت‌آفرین، قوی‌تر شدن ایران در همه زمینه‌ها است".
این روزنامه همچنین بخشی از صفحه نخست خود را به اخبار و مطالب از حواشی انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص داده است.
«اصلاح‌طلبان لیست نمی‌دهند»، «عدم رد صلاحیت اصلاح‌طلبان به دلیل مسایل مالی و اخلاقی»، «تضاد و عدم جمع‌بندی در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» و «ملاک قرار گرفتن در لیست:  مصاحبه و نظرسنجی» از مطالب درج شده در ستون «پازل‌های پارلمان» در صفحه نخست روزنامه عصر مردم است.

روزنامه خبرجنوب نیز سخنان رهبر معظم انقلاب را به عنوان تیتر نخست برگزید و از قول معظم له نوشت: «همت ملی، تنها راه ادامه مسیر عزت ایرانیان» و «ابایی از مذاکره نداریم اما نه با آمریکا».
«قضیه محرمانه شد!» عنوان دیگر صفحه نخست این روزنامه است که به مباحث انتخاباتی اشاره دارد. این روزنامه نوشت: «بگومگوی کشدار بر سر رد صلاحیت‌ها و پاسخ دوباره شورای نگهبان به دولت».
«درهای بازار باز بانکی از امروز گشوده می‌شود» و شیوه تعیین نرخ سود سپرده بانکی تغییر می‌کند از دیگر عناوین این روزنامه در صفحه نخست است.

روزنامه سبحان دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز به نقل از مقام معظم رهبری با حروف درشت در صفحه اول نوشت: «ملت ایران نشان داد از هر حزب و قوم طرفدار انقلاب و مقاومت است».
راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه بود.
«دعوت از سرمایه‌گذاران ، شهردار شیراز:  بافت تاریخی فرهنگی شهر یکی از گران‌ترین نقاط شیراز خواهد شد» نیز در صفحه نخست این روزنامه بازتاب یافت.

روزنامه افسانه چاپ شیراز نیز تیتر یک روز شنبه خود را به این موضوع اختصاص داد و از قول عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری کشور نوشت:‌ محور زندیه بازآفرینی می‌شود،  ساخت مجتمع‌های تجاری در بافت تاریخی شیراز توسعه نبود بلکه ضد توسعه بود.
عکس نخست این روزنامه به خطبه‌های نمازجمعه تهران اختصاص یافته و این روزنامه به نقل از مقام معظم رهبری نوشته است: آمریکایی‌ها هرگز کنار ملت ایران نبوده‌اند،   اعتمادی به حرف‌های اروپایی‌ها بعد از برجام نداریم، آنها کاری نمی‌کنند و در خدمت آمریکا هستند.
این روزنامه همچنین در مطلب دیگری «واکنش‌ها به سلب میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا» و انتقادها به موضوع بازی تیم‌های ایرانی در زمین بی‌طرف را بازتاب داده است.

«ملت ایران طرفدار انقلاب و مقاومت هستند» نیز عبارتی است که روزنامه شیرازنوین از سخنان رهبری برای تیتر نخست خود برگزیده است.
این روزنامه در صفحه نخست نوشت:‌ رهبر معظم انقلاب مذاکره اروپایی‌ها را آمیخته به دغل و فریبکاری دانستند و گفتند: آن جنتلمن‌هایی که پشت میز مذاکره نشستند، در حقیقت تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند که لباس عوض  کرده‌اند.
«امام جمعه شیراز: عده قلیلی دنبال مذاکره هستند» و «استاندار فارس:‌ ترویج فرهنگ مذهبی،‌امنیت فرهنگی را به دنبال دارد» از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه تماشا دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز سخنان شهردار شیراز در بازدید از بافت تاریخی این شهر را بازتاب داد و به نقل از وی نوشت:‌ احیای روح ایران با بازپیرایی بافت تاریخی شیراز.
«ملت ایران نشان داد از هر حزب و قوم طرفدار انقلاب و مقاومت است» تیتری بود که این روزنامه همراه با عکس بزرگی از رهبر معظم انقلاب در صفحه نخست منتشر کرد.
این روزنامه همچنین سرمقاله‌ای با عنوان «قطر به دنبال ایفای نقش عمان در منطقه» در صفحه نخست منتشر کرده است.

«سه تفاوت توافق پیشنهادی ترامپ با برجام به روایت هوک» نیز تیتر نخست روزنامه طلوع در روز شنبه بود.
مالیات بر خانه‌های خالی دوای درد بازار مسکن نیست، دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است که همراه با تحلیلی مرتبط با این موضوع منتشر شده است.
این روزنامه نوشته است:‌ «اگر از ابتدا قصد نانوشته و پنهان از تصویب قانونی در این راستا، راهی برای تامین درآمد دولت باشد، در این صورت نه اجاره بها و رهن منازل پایین خواهد آمد و نه قیمت فروش مسکن شکسته خواهد شد.»
«مقتدی صدر:  هیچ حاکمیتی با فساد،  هیچ امنیتی با تروریسم و هیچ آزادی با تندروی و افراط نمی‌ماند» از دیگر عناوین صفحه نخست روزنامه طلوع است.

روزنامه نیم‌نگاه نیز تیتر نخست خود را از سخنان رهبر معظم انقلاب برگزید و نوشت: «جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند».
ملت ایران نشان داد طرفدار مقاومت است؛ ما از مذاکره ابایی نداریم البته به جز آمریکایی‌ها؛ باید مراقب باشیم دشمن انتخابات را کمرنگ نکند و «ارتباط نیروهای مسلح جهان اسلام، جنگ و تجاوز را از همه منطقه دور خواهد کرد» نیز از قول مقام معظم رهبری در ذیل تیتر یک این روزنامه نقش بسته است. 
«استاندار فارس: در مجتمع‌های دارای بیش از ۲۸۰ واحد مسجد ساخته شود» و «امام جمعه شیراز:‌ اعجاز ملت ایران، سحر استکبار را باطل می‌کند» از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.