مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، عصر سه‌شنبه در آیین آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی، بیان داشت: در این نمایشگاه ۱۹۰ نفر از فعالان این عرصه در کشور در پنج سالن شامل، بهار، سرو، نرگس، ملاصدرا، حافظ و همچنین فضای باز نمایشگاهی که مشتمل بر ۲۰ هزار مترمربع است، آخرین و جدیدترین محصولات و خدمات خود را ارایه کرده‌اند. 

سید محمود موسوی با بیان اینکه مشارکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان و آذربایجان غربی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ۳۰ درصد از غرفه‌داران بیست‌ و هشتمین نمایشگاه مبلمان فارس را تولیدکنندگان و فعالان عرصه مبلمان و دکوراسیون این استان تشکیل داده‌اند.

وی همچنین افزود: این نمایشگاه با حمایت و نظارت مستقیم اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان شیراز برگزار شده و بازدید کنندگان برای خرید از این نمایشگاه هنگام انعقاد قرارداد فقط ۲۰ درصد مبلغ را پرداخت کرده و مابقی هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش خود به صورت صحیح و سالم پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: برگزاری نمایشگاه مبلمان به عنوان یک صنعت زودبازده، اشتغالزا و با ارزش افزوده بالا، افزون بر کمک به رونق تولید، می‌تواند موجب توسعه صادرات غیر نفتی و پیشرفت اقتصادی کشور شود.

موسوی با بیان اینکه نقش نمایشگاه‌ها برای ایجاد فرصت‌های بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه‌سازی بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: اجتماع واحدهای تولیدی در یک زمان و مکان خاص از سراسر کشور علاوه بر رونق اقتصاد بومی، سبب رونق تولید، اشتغالزایی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی تا بیست و هشتم دی‌ماه ۹۸ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برقرار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.