مسوول روابط عمومی هیات بدمینتون استان فارس، پنجشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از آنجا که این رقابت‌ها برای  کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن است و در تقویم فدراسیون جهانی این رشته به ثبت رسیده، پیش‌بینی می‌شود که شمار کشورهای شرکت کننده در این مسابقه‌ها تا قبل از آغاز آن بیشتر شود.

مهوش خرمی‌نژاد ادامه داد: تیم‌های آمریکا، هند، اسلواکی، لوکزامبورگ، ویتنام، مولداوی، بلژیک، پرتغال، موریس، اسپانیا، چک، مالزی، جمهوری آذربایجان، اتریش، مکزیک، برزیل، آلمان، سوئیس، کانادا، ایسلند و هلند نیز تا کنون در فدراسیون بدمینتون نام نویسی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای حضور هر چه بهتر تیم‌های خارجی به کمک استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس انجام شده است و امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای تیم های شرکت کننده باشیم.

  خرمی‌نژاد افزود: هشتم دی‌ماه ۹۸ رییس فدراسیون بدمینتون برای بازدید از امکانات شهر شیراز و دیدار با استاندار به این شهر سفر خواهد کرد و حکم استاندار فارس به عنوان رییس ستاد برگزاری جام بین‌المللی دهه فجر نیز اهدا خواهد شد.

رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر از پانزدهم بهمن ماه ۹۸ در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز می‌شود و تا نوزدهم همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.