محمدعلی قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فراخوان این جشنواره اعلام و عموم نویسندگان می توانند آثار خود را تا ۲۰ دی ماه جاری به دبیرخانه این برنامه ارسال کنند.

وی موضوع این جشنواره را آزاد و همچنین بخش ویژه با موضوع ایران، آینده و عدالت و مبارزه با فساد با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.

مدیر حوزه هنری ایلام اظهار کرد: ایلام دارای استعدادهای بسیار درخشانی در بین جوانان علاقه‌مند به نویسندگی است که این جشنواره زمینه‌ساز تقویت ادبیات داستانی است.

قاسمی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای کلیه علاقه‌مندان آزاد و بدون محدودیت سنی است، تاکید کرد: علاقه مندان آثار خود را حداکثر به تعداد سه اثر به دبیرخانه جشنواره واقع در ایلام، بلوار شمالی امام (ره)، نبش خیابان پاسداران، حوزه هنری استان ایلام ارسال کنند.

وی تقویت هنر نویسندگی، تشویق هنرمندان این عرصه و ایجاد رقابت سالم بین آنها را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و از عموم هنرمندان نویسنده استان برای خلق اثر با محور جشنواره و شرکت در این رویداد فرهنگی که اختتامیه آن بهمن ماه و همزمان با دهه فجر برگزار می شود، دعوت کرد.

حدود ۶۰ نویسنده در ایلام فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.