مدیر کل کمیته امداد استان فارس گفت: این تفاهم نامه به منظور رونق کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان و توسعه اشتغال مددجویان به امضا رسیده است.

محمد بذرافشان بهره گیری از ظرفیت های طرفین در شناسایی، جذب، هدایت و حمایت طرح های دانش بنیان در زمینه های گوناگون را از موضوعات تفاهم نامه خواند و افزود: این تفاهم نامه در زمینه های مختلفی از جمله کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، صنایع غذایی - دارویی، فنی و مهندسی و کسب و کار برای اقشار آسیب پذیر به امضای طرفین رسیده است.

او با اشاره به اهداف این تفاهم نامه،عنوان کرد: طرفین تفاهم نامه متعهد شدند که از ظرفیت یکدیگر  برای توسعه اشتغال پایدار اقشار آسیب پذیر بهره گیرند و در راه توسعه کسب و کار شرکت‌های خلاق و دانش بنیان گام بردارند و همچنین زمینه همکاری شرکت های پارک را برای پشتیبانی از مددجویان مستعد و واجد شرایط در قالب نظام راهبری شغلی فراهم سازند.

مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه مقرر شد از ظرفیت های شرکت های زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان در معرفی و عرضه محصولات و خدمات مددجویان استفاده شود و فرصت های شغلی شرکت های مذکور متناسب با مهارت مددجویان در اختیار آنان قرار گیرد.

بذرافشان گفت: طبق تفاهم نامه مذکور، کمیته امداد متعهد شد تا ظرفیت های موجود در امداد را معرفی و مددجویان را از طرح های اشتغالزا مطلع کند تا مطابق ضوابط برای اجرای طرح های اشتغال منابع مالی تامین و از محصولات تولیدی شرکت های مستقر در پارک برای رفع نیازهای امداد استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.