سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در مرحله دوم ارزیابی نیز جشنواره سه ایده اول تا سوم مورد پذیرش قرار گرفته و به دبیرخانه جشنواره ملی ایده های برتر در تهران ارسال می‌شوند.

مصطفی مافی افزود: ‏جشنواره ایده های برتر با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری و شناسایی استعدادهای خلاق هر سال همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان برگزار و در آن از ایده‌های برتر تجلیل می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجمین جشنواره ایده های برتر در محورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، فضای سایبری و امنیتی، مدیریت شهری و شهر هوشمند، آب، انرژی و محیط زیست، گردشگری و هنر، فناوری های زیستی، کشاورزی و گیاهان دارویی، فناوری های شیمیایی، معدنی و مواد و سایر حوزه ها برگزار شده بود.

مافی، زمان برپایی اختتامیه جشنواره امسال را نیز ۱۹ آذرماه عنوان کرد و افزود:پارک علم و فناوری بر اساس وظیفه ذاتی خود برای اجرای ایده‌ها و تبدیل آنها به محصول از ایده‌پردازان حمایت می‌کند و در صورت نیاز آنها را در پارک استقرار می‌دهد.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین افزود: در راستای توسعه فرهنگ ایده پردازی تلاش می‌شود از پژوهشگران در مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی کشور و استان حمایت شود و این فعالیت ها فقط به جشنوارهها محدود نماند.

پارک علم و فناوری قزوین در سال ۹۰ تاسیس شده و در حال حاضر دارای ۶۸ واحد فناور، ۲۲ شرکت دانش بنیان و هفت مرکز رشد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.