سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی، سه شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شیراز ضمن تاکید بر وجود وفاق کامل، برنامه‌ریزی هدفمند در بین مسوولان استان فارس، افزود: در فتنه اخیر، همه اعضای شورای تامین این استان که در راس آن استاندار قرار دارد در کنار تمام اعضای امنیتی و انتظامی این شورا با برنامه، کار و اقدامات لازم را انجام دادند تا دشمنان نتوانند در این توطئه توفیقی کسب کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: اگر نقدی هم به عملکرد مسوولان استان فارس وجود دارد باید در زمان مناسب خود انجام شود.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز در روزهای گذشته علاوه بر زیان‌های شخصی وارد شده به افراد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهری شیراز خسارت وارد شده است.

هدف از تشکیل بسیج، پاسخگویی به نیاز جامعه است  

غیاثی در بخش دیگری از مطالب خود اظهار داشت: بسیج مولود امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و امروز توفیقات زیادی را با حضور این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

وی ادامه داد: امام (ره) با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه، نهادهایی از جمله بسیج را ایجاد کرد و رهبر معظم انقلاب نیز در دوره کنونی، سه مولفه بصیرت، اخلاص و عمل را از بسیجیان مطالبه می کنند.

غیاثی، با بیان اینکه امروز بسیجیان در پیروی از فرمان رهبری در عرصه‌های مختلف حاضر هستند، گفت: اعضای بسیج آموخته‌اند که براساس نیازهای انقلاب در همه حوزه‌ها از جمله فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: امنیت پایدار کنونی با مشارکت مردم و بسیج ایجاد شده و با تشکیل این شجره طیبه، مشارکت مردم در امنیت پایدار کشور در قالب بسیج شکل گرفته است.

وی، همچنین به نقش بسیج در برخورد با برهم زنندگان امنیت اشاره کرد و گفت: امروز تفکر بسیجی به همه ما درس می‌دهد که نباید با قدرت‌های ظالم گفتمان داشته باشیم.

افزون بر هفت هزار نفر از بسیجیان شیراز، به مناسبت پنجم آذر که به عنوان روز بسیج نامگذاری شده در اجتماع بزرگی که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، شرکت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.