یدالله رحمانی، سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۲۰ ردیف به عنوان برنامه و فعالیت در این سند که دارای دو بخش عمومی و پروژه‌های عمرانی، طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: البته همانطور که در جلسه رونمایی از سند پیشران توسعه فارس تاکید شد، این سند از ویژگی پویایی و سیالیت برخوردار است و چنانچه نیاز باشد می‌توان برخی بندهای آنرا کاهش یا افزایش داد.
او اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور پیگیری، نظارت و تلاش در جهت بررسی روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مندرج در این سند، مسائل و مشکلات پیش روی این طرح‌ها از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ می‌شود.
وی ادامه داد: تمام مراحل اجرایی و عملیاتی شدن این سند از سوی مجموعه مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی به دقت دنبال می‌شود.
رحمانی بیان کرد: قطعا کمک به حل مشکل واحدهای تولیدی و فعال شدن آنها زمینه‌ساز بهبود شاخص‌های فضای کسب و کار و و ایجاد اشتغال در استان خواهد شد.
سند پیشران توسعه فارس،پنجشنبه یازدهم مهر ۹۸ با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که از سوی معاون اول‌ رئیس‌جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به عنوان جانشین وی در استان فارس برای پیگیری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی منصوب شده است رونمایی شد.
این سند گامی اساسی برای تحقق پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به ویژه ۲۳ پروژه اولویت‌دار استان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.