محمد علی قلندری روز چهارشنبه در نشست یک روزه هم اندیشی مدیران امور و رؤسای ادارات آبفا استان فارس به تشریح برنامه‌ها و بیان مشکلات پیش روی این شرکت در امر خدمات رسانی به مردم پرداخت و رویکرد شرکت آبفا استان فارس بر اساس سیاست‌های کلی وزارت نیرو را توضیح داد.

قلندری بیان داشت : با اقدامات فنی و فعالیت‌های فرهنگی امسال در شهرهای دارای تنش آبی ، وضعیت به حالت عادی آبرسانی بازگشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس خاطر نشان کرد: وضعیت تامین آب  در شهرهای استان فارس به ویژه ۴ شهر کوار، کوهنجان، داراب و فیروزآباد امسال دارای تنش بود  اما خادمان مردم در شرکت آبفا استان فارس شبانه روز تلاش کردند تا آب شرب مردم شهرهای استان با کمترین مشکل مواجه شود و با مطلوب‌ترین خدمات آبرسانی به شهروندان ارائه گردد.

به گفته قلندری بر همین اساس ۴ شهر داراب، کوهنجان، کوار و فیروزآباد که با مشکل کم آبی شدید مواجه بودند  و در شرایط تنش آبی قرار داشتند ، پس از مهندسی مجدد منابع آب این شهرها، کاهش هدر رفت آب در شبکه‌های توزیع، استفاده از چاه های استیجاری و چاه های سایر ارگان ها  و  همچنین انجام اقدامات گسترده فرهنگی در میان مردم، شامل سمینارهای علمی _ آموزشی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب، چاپ و نشر بروشور و اقلام تبلیغاتی در میان اقشار مختلف مردم ، مصارف آب شرب دراین شهرها  مدیریت شد .

مدیر عامل آبفا فارس اضافه کرد: این مهم منتج به کاهش تنش آب در این شهرها گردیده است.

وی با تأکید بر این نکته که در شرایط کنونی که کشور با خشکسالی کم آبی فراگیر دست و پنجه نرم می کند، باید فرهنگ سازگاری با کم آبی در میان مردم رواج یابد، بدیهی است که در شرایط کنونی مدیریت مصرف آب تنها با مشارکت عمومی و همتی همگانی محقق خواهد شد. 

سومین نشست یک روزه هم اندیشی مدیران امور و رؤسای ادارات آبفا تابعه شرکت آبفا استان فارس با حضور مهندس محمد علی قلندری مدیر عامل ، معاونین، جمعی از مدیران ستادی و مدیران امور و ادارات آبفا و تعدادی دیگر از شهرهای استان فارس به منظور بررسی عملکرد و تبیین رویکردهای نوین شرکت آبفا استان فارس در راستای سیاست های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار شد.

۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.