داریوش نویدگویی سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با گلایه از آنچه دیده نشدن فعالیت‌های مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز نامید گفت: همیاران ترافیک در نقاط مختلف شهر با هدف تسهیل در تردد شهروندان تلاش می‌کنند که امیدواریم مدیریت شهری شیراز این را مدنظر قرار دهد که حضور این افراد باعث کاهش مشکلات در این حوزه شده و همچنین هزینه‌های شهر را کاهش داده است. 

نایب رئیس مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز شیراز گفت: تفاوت این مجمع با سایر مجمع‌های خیرین این است که اغلب این نهادها تنها در یک حوزه فعالیت دارند اما مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شیراز در بسیاری حوزه های فرهنگی،شهری و اجتماعی فعالیت دارد.

خبرنویسی برخی خبرنگاران 

نویدگویی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه گاهی شاهد این مسئله هستیم که چند رسانه یک خبر را که حتی غلط املایی نیز دارد از جایی کپی و در رسانه خود چاپ می‌کنند و حداقل یکبار خبر را نمی‌خوانند که اشتباهات املایی آن را تصحیح کنند. 

وی خواستار ارتقای سطح اطلاعات فعالان رسانه‌ای و افزایش روحیه پرسشگری آنان شد و ادامه داد: خبرنگاران باید مطالبه گر باشند و از این نظر رسانه و خبرنگار تلنگری به مسئولین شهری و استانی نیز بزنند. 

خبرنگاران عضو هیات امنا مجمع شدند

سید عبدالرضا دستغیب مدیر عامل مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز شهرداری شیراز گفت: این مجمع برای مردم قدم برمی‌دارد و هیچکس فعالیت‌های مجمع را به سود خودش مصادره نمی کند وکسانی که با این نهاد همکاری دارند حتی انتظار ندارند که اگر کار خیری انجام دادند نام آنها مطرح شود. 

در این جلسه با رای موافق اعضای هیات مدیره مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز خبرنگاران حاضر در این جلسه به عنوان عضو هیات امنای این مجمع انتخاب شدند.

۹۸۷۳ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.