سرمربی فجرشهید سپاسی شیراز امیدوار است بازیکنان تیمش یک اتفاق بزرگ را در فصل جدید رقم بزنند.

به گزارش ایلنا، از آخرین حضور فجرسپاسی در لیگ برتر شش سال گذشته و اکنون داود مهابادی امیدوار است بتواند با ستاره‌های گمنام اما مدعی تیمش، در فصل جاری لیگ دسته اول شانس صعود به سطح اول فوتبال ایران باشد و به این حسرت پایان دهد.

مهابادی درباره شرایط تیمش در فصل جاری گفت: طبق برنامه ریزی پیش می‌رویم و کم کم خودمان را برای شروع لیگ جدید آماده می‌کنیم، بازیکنان به خوبی به ارزش پیراهنی که بر تن کرده‌اند آگاه هستند و این هیجان آنها برای رقابت و انگیزه‌ای که برای شروع لیگ دارند همه ما را امیدوار کرده است.

وی ادامه داد: مطمئنا کار سختی پیش رو خواهیم داشت. رقابت در لیگ دسته اول را می‌توان از این حیث که تنها تیم‌های بالای جدول سهمیه لیگ برتر به دست می‌آورند و حتی کسب مقام‌ سوم هم ارزش چندانی ندارد و فرقی با حضور در رده پانزدهم ندارد، حساس‌تر دانست. تیم‌های مدعی زیادی در فصل جاری حضور دارند و همه هزینه زیادی برای حضور در لیگ برتر داشته‌اند. امید ما به استعدادهایی است که می‌توانند کار بزرگی را در فصل جاری به نام خود و شیراز کنند.

مهابادی با اشاره به دوری فجر سپاسی از لیگ برتر گفت: طی فصول اخیر فجر شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشته و همواره با بدشانسی از این مهم بازمانده است. باید تلاش کنیم تا به این حسرت شش ساله خاتمه دهیم. نیاز به حمایت بیشتری داریم و در کنار هواداران که همیشه به این تیم لطف داشته‌اند، امیدواریم مسوولان هم نگاه بیشتری به این تیم و ارزشی که صعود به لیگ برتر خواهد داشت، داشته باشند.

سرمربی فجر درباره قرعه و اولین مصاف با آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول است. آنها در فصل گذشته نیز رقابت جدی برای صعود داشتند و در این فصل نیز مطمئنا این تلاش را ادامه خواهند داد. بازیکنان من کاملا به اهمیت رقابت با مدعیان و امتیاز این بازی‌ها آگاه هستند و تلاش خواهیم کرد در این بازی به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم و مسیر صعودمان را هموار کنیم.

وی ادامه داد: اگر به دنبال صعود هستیم مهمترین موضوع این است که برای دیگر رقبا و مدعیان این اتفاق نتایج خوبی کسب کنیم. آلومینیوم یکی از این تیم‌هاست و من به انگیزه و توانایی بازیکنانم کاملا ایمان دارم. نیازی نیست تاکید کنم که کارمان سخت است اما فجر باید اعتبار گذشته خود را به دست بیاورد و به حضورش در لیگ دسته اول خاتمه دهد. معجزه نه، اما یک همدلی بزرگ و حمایت شایسته نیاز داریم و باید بزرگترین ماراتن را پشت سر بگذاریم و به این مهم دست پیدا کنیم. تمام تلاش ما بر پایه این مساله خواهد بود که در کنار هواداران مان به روزهای خوب گذشته برگردیم و یک فصل فوق العاده را به پایان برسانیم. مطمئنا در این مسیر شکست و روزهای سخت نیز پیش روی ما خواهد بود و در کنار هم باید از این اتفاقات به سلامت عبور کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.