استاندار فارس با بیان اینکه جامعه کارگری مورد حمایت همه جانبه مدیریت ارشد استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: از هیچ گونه تلاشی در راستای تامین رفاه، آرامش و پیشرفت این قشر ارزشمند فروگذار نخواهیم کرد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در دیدار با قهرمانان ورزشی جامعه کارگری استان فارس که موفق به کسب مدال در رقابت‌های جهانی اسپانیا شده اند، ضمن تقدیر از تلاش های این ورزشکاران که منجر به اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی شده است، افزود: این قهرمانان جامعه کارگری قطعا سفرای فرهنگی و ورزشی کشور در جهان هستند.

 وی با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای، عنوان کرد: کسب افتخار و موفقیت ورزشکاران ما در این حوزه ها سبب می‌شود اقشار جوان کشور نیز به سمت ورزش، تندرستی و کسب افتخارات بیشتر تشویق شوند.

رحیمی همچنین با ابراز خرسندی از توجه به ورزش کارگری در استان، اظهار کرد: باید امکانات مناسب در جهت تقویت ورزش کارگری فراهم شود.

 وی ادامه داد: متولیان حوزه کارگری برنامه‌هایی تدوین کنند تا بر اساس آن اوقاتی در اختیار کارگران قرار گیرد که به پیشرفت های ورزشی و تحصیلی نیز بپردازند.

 استاندار فارس با تاکید بر اینکه کارگران قشری زحمتکش و مولد و موتور توسعه اقتصادی کشور هستند، بر لزوم توجه به رفاهیت این قشر از جمله توسعه فضاهای ورزش کارگری تاکید کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: تاکید ما بر تکمیل پروژه های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای 70درصد است که امیدواریم با تکمیل آنها جامعه کارگری و فرزندان آنها از این فضاها استفاده بیشتری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.