طی مراسمی ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای سعید غلامزاده مدیرکل پیشین پزشکی قانونی استان فارس، علیرضا درودچی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، رئیس کل دادگستری فارس یکشنبه ٢٠ مرداد در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پزشکی قانونی استان، به جایگاه و قدمت پزشکی قانونی از زمان فراعنه مصر اشاره و بیان کرد: نظرات افراد فعال در این حوزه برای دادسراها و پلیس راهگشاست .

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی با بیان اینکه نظرات به موقع در پرونده‌های جنابی بسیار اهمیت دارد، ارتقای جایگاه پزشکی قانونی فارس در کشور را از شاخص‌های مدیرکل سابق این اداره‌کل دانست و خواستار حفظ این رتبه توسط مدیرکل جدید شد .

وی با تاکید بر اینکه این اداره‌کل جای انسان‌های شایسته است، گفت: باید حساس ترین و باسوادترین افراد در این جایگاه قرار گیرند .

رئیس کل دادگستری فارس خواستار تعامل و هماهنگی مدیرکل جدید پزشکی قانونی فارس با معاونت پیشگیری دادگستری استان شد و افزود: برنامه‌های تحولی در این اداره‌کل در دستور کار قرار گیرد .

موسوی با تاکید بر جدی گرفتن مقوله آموزش در پزشکی قانونی فارس، خاطرنشان کرد: مردم داری و خوش برخوردی اولویت فعالیت در این اداره‌کل باشد .

وی همچنین خواستار مقابله با افرادی که فاسد هستند، شد و گفت: نیروی جوان و متدین کم نداریم، لذا سالم ترین نیروها در بخش‌های مختلف این اداره‌کل به کار گرفته شوند .

موسوی با اشاره به رضایت ٩٠ درصدی مردم از پرسنل پزشکی قانونی فارس، عنوان کرد: توقع افزایش١٠٠ درصدی رضایتمندی مردم از این اداره‌کل داریم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.