سیدعبدالنبی نجیبی روز سه شنبه  در آیین تکریم و معارفه دادستان  شهرستان کازرون با اشاره به نقشه منافقین در شهر انقلابی کازرون اظهار داشت: در شهرهایی که سابقه انقلابگری بیشتری دارند دشمن بیشتر لانه می‌کند.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس با بیان اینکه مردم کازرون در خط ولایت هستند و اجازه نمی‌دهند این چهره نورانی را مخدوش شود، گفت: انقلابی بودن از ویژگی خاص مردم کازرون است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به دو نوع جرم، اجتماعی و خاص رسیدگی می‌کند که نحوه اجرای عدالت در جرایم خاص برخورد و در جرایم اجتماعی، پیشگیری است.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس از برخورد قاطع در مقابل افراد شرور و مفسدان خبرداد و گفت: در برخورد با آن‌ها تاکید داریم و جنایتشان را بلند فریاد می‌زنیم.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی تقدیر و مصطفی انصاری‌فرد به عنوان دادستان جدید شهرستان کازرون معرفی شد.

حجت الاسلام محمد خرسند در سال ۱۳۴۶ در شهرستان کازرون به دنیا آمد و در مهر سال ۱۳۶۴و ارد حوزه علمیه کازرون شد، دروس سطح را در حوزه علمیه کازرون گذراند و پس از آن ۸ سال در دروس خارج فقه حوزه علمیه قم شرکت کرد و در این مدت از محضر مراجع و بزرگان بهره برد.

وی از دوم شهریور ۸۶ به عنوان دومین امام جمعه کازرون فعالیت داشت و در سال ۹۱ نیز به عضویت شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درآمد. وی بامداد هشتم خردادماه در حالی که به اتفاق همسر خود از آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بازگشته بود، مورد سوء قصد قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

۶۱۱۳
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.