صابر سهرابی چهارشنبه ۹ مردادماه در نشست ستاد صیانت از آثار سمعی و بصری یکی از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم را نفوذ فرهنگ غرب عنوان کرد که در قالب حامل‌های رایانه‌ای سمعی و بصری همچون بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌ها حتی به محرمانه‌ترین بخش زندگی خصوصی نیز نفوذ کرده است.

وی  ادامه داد: یکی از وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسبانی و نگاهداشت محصولات و برنامه‌های فرهنگی و هنری است و ما وظیفه داریم در این زمینه با هنجارشکنان و کسانی که به هر نوع آثار فرهنگی و هنری را کپی یا خدشه‌دار می‌کنند، برخورد کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: نظارت بر گیم‌نت‌ها، کلوب‌ها، رسانه‌های دیجیتال و... بخشی از فعالیت‌های سازمانی اداره ارشاد است که این روزها جامعه ما را از خردسال تا کهنسال با آن درگیر کرده است که البته نفوذ فرهنگی نیز در این بخش بیش از سایر بخش‌هاست.

وی ابراز امیدواری کرد همه دستگاه های اجرایی کمک کنند که بتوان فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را گسترش داد.

ستاد صیانت از آثار سمعی و بصری با هدف حمایت از آثار صوتی و تصویری و نظارت و بازرسی، از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان رئیس این ستاد، نماینده دادستان انقلاب اسلامی، نماینده حوزه هنری انقلاب اسلامی، نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده سازمان صنعت معدن تجارت، نماینده ناجا، نماینده اداره کل اطلاعات، نماینده اصناف مرتبط، در سطح استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

همچنین تیم بازرسی این ستاد نیز از نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ناجا و نماینده اصناف مرتبط  در هر استان شکل می‌گیرد.

۹۸۸۵ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.