مسئول برگزاری این رقابت ها گفت: بیش از یکصد ورزشکار از ۸ شهرستان استان فارس در سالن ورزشی تختی به مدت یک روز با هم به رقایت پرداختند که شهرستان نی ریز با کسب ۱۲ مدال طلا ، چهار مدال نقره و ۲ برنز قهرمان شد.

صمد مردانی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت ها که به یاد حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهید کازرون و دیگر شهدای ورزشکار کازرون برگزار شد تیم کازرون با ۶ مدال طلا، چهار نقره و ۸ برنز دوم و تیم شیراز با چهار طلا، ۲ نقره و ۲ برنز سوم شد.

نفرات برتر رشته هنرهای فردی این رقابت ها به المپیاد استعدادهای برتر که شهریور ۹۸ در استان کردستان برگزار می شود اعزام می شوند. 

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان فارس در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: استان فارس در رده سوم از سه استان برتر کشور در ورزش زورخانه ای قرار دارد.

حسین غرقی افزود: علاوه بر آماده سازی مجموعه ورزش باستانی در چند شهرستان استان فارس در شیراز هم کلنگ ساخت مجموعه برزگ ورزش زورخانه ای بین المللی با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان به زمین زده شده است که امیدواریم تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

در این مراسم به نفرات برتر در رشته هنرهای فردی که از منفی ۵۰ تا منفی ۷۰ در رشته های چرخ تیز، سنگ، کباده، چرخ چمنی و میل بازی برگزار شد حکم قهرمانی داده شد و از ورزشکاران پیشکسوت در ورزش زورخانه ای کازرون با لوح اهدایی فدراسیون ورزش های زورخانه ای قدردانی شد.

کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.

۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.