دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه برگزار می‌شود .

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، حسین درویشی، با اشاره به استقبال اهالی رسانه و فرهنگ از نخستین دوره جشنواره مداد قرمز، از برگزاری دومین دوره این جشنواره خبر داد.

درویشی هدف این جشنواره، هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه، در نظر دارد تا دومین جشنواره رسانه‌ای «مداد قرمز» را برگزار کند، گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می شود.

وی گفت: در بخش عمومی شامل روایت‌های رسانه‌ای از موضوعات جشنواره در رویدادهای داخلی و بین‌الملل و بخش ویژه شامل روایت‌های رسانه‌ای از سیل سال ۹۸ در استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان، فارس، ایلام، مازندران و چهارمحال و بختیاری، برگزار می‌شود .

درویشی با بیان اینکه وب سایت جشنواره به نشانی www.redpencil.ir راه اندازی شده است، گفت: ‌روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری امکان مشارکت در این رویداد را دارند.

مدیرعامل هلال احمر استان فارس خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی، تسکین آلام بشری در حوادث طبیعی (سیل و زلزله و…) و حوادث انسانی (سوانح جاده‌ای، مهاجرت، جنگ و هر رویداد و موضوع دیگری که در آن موضوعات مرتبط با جمعیت‌هلال‌احمر مطرح شده باشد)، به عنوان موضوعات این جشنواره در نظر گرفته شده است .

درویشی با بیان اینکه آثار ارسالی باید بعد از فروردین 97 منتشر شده باشد، جوایز نفرات اول تا سوم را بین 5 تا 2 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: کانال تلگرامی @Repencil و شماره تلفن ۸۵۶۳۲۴۵۵ برای ارتباط بیشتر در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.