بهزیستی شهرستان لامرد در میان شهرستان‌های استان فارس؛ موفق به کسب مقام نخست سال ۹۷ در تامین مسکن مددجویان شد. +

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «معصومه کاظم زاده» با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: اداره بهزیستی شهرستان لامرد در سال گذشته موفق به احداث و تکمیل ۹۴ واحد مسکونی با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۹۷۵ هزار ریال شد و این خانه‌ها در اختیار واجدین شرایط قرار گرفت.

وی ادامه داد: بهزیستی لامرد از سال ۸۹ تاکنون طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته است ۷۸۷ واحد مسکونی را با اعتباری بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال تکمیل نماید و به مددجویان تحت پوشش واگذار کند. 

معصومه کاظم زاده

رئیس اداره بهزیستی لامرد با اشاره به واحدهای مسکونی  درحال ساخت گفت:  ۱۴ واحد مسکونی برای خانواده های دو معلولی در حال ساخت است که اکنون ۶ واحد مسکونی با پیشرفت ۷۰ درصد و ۸ واحد مسکونی دیگر  ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به کسب مقام نخست استانی بهزیستی لامرد در تامین مسکن مددجویان، این دستاورد را حاصل تلاش و برنامه‌ریزی جمعی؛ خانواده بهزیستی دانست و از همه‌ی تلاشگرانی که برای تامین مسکن مددجویان و معلولان همت کرده اند بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، شعب بانک‌های تجارت و سپه، تمامی مددکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی و خانم دلگشا از کارشناسان حوزه مسکن بهزیستی شهرستان قدردانی کرد و خواستار مساعدت خیراندیشان در تامین مسکن خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی شد.

کاظم زاده خاطرنشان کرد: حدود ۵۰۰ خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان از نعمت مسکن محروم هستند و امیدواریم با همراهی خیراندیشان که همیشه یاری‌رسان بهزیستی هستند و همچنین با اعتبارات بهزیستی و دیگر بخش‌ها بتوانیم در مراحل بعدی، خانواده‌های بیشتری را صاحب خانه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.