سجاد صنعتی منفرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال سهمیه استان زنجان در احداث مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر 146 واحد است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 91 خانواده در این خصوص از سوی بهزیستی استان به بنیاد مسکن معرفی شده اند که 83 مورد از آنها به مرحله عقد قرارداد رسیده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 57 واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر در استان به مرحله پایان کار رسیده و مابقی نیز در دست ساخت است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در مناطق روستایی علاوه بر 180میلیون ریال کمک نقدی بلاعوض از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که در اختیار خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر قرار داده شده، وام ویژه بهسازی مسکن از 180 تا 250 میلیون ریال نیز با کارمزد 4 درصد به خانواده های جامعه هدف اعطا می شود.
وی افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز تسهیلات بلاعوض به مبلغ 320 میلیون ریال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و مجمع خیرین مسکن ساز به خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر پرداخت می شود.
به گفته صنعتی منفرد از زمان اجرای طرح تامین مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر تا کنون 69 واحد مسکونی در مناطق روستایی و 107 واحد مسکونی در مناطق شهری برای جامعه هدف در استان زنجان ساخته شده است.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.