به گزارش ایرنا، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس چهارشنبه به نقل از امیر شیرازی نژاد اعلام کرد: اخیرا مشاهده شده که برخی افراد سودجو با نزدیک شدن به زمان برگزاری امتحانات نهایی، ضمن راه اندازی سایت و کانال در شبکه های مجازی اقدام به تبلیغ فروش سوالات جعلی و اخذ وجه و کلاهبرداری می کنند.
وی با تاکید بر امنیت فرایند توزیع و تکثیر سوالات امتحانات نهایی، ابراز داشت: مراحل دریافت و تکثیر سوالات امتحانات نهایی به نحوی است که نیم ساعت قبل از شروع هر جلسه امتحانی، سوالات به صورت مکانیزه و رمزگذاری شده به حوزه اجرای امتحانات نهایی ارسال می شود.
رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس ادامه داد:این سوالات در زمانی که دانش آموزان در محل امتحان حضور دارند، تحویل می‌شود و درهای حوزه ها نیز برای ورود و خروج بسته است؛ درنتیجه امکان خروج سوالات از حوزه به هر شکلی غیرممکن است.
شیرازی‌ نژاد با تاکید بر لزوم هوشیاری دانش آموزان و خانواده های آنها و عدم توجه به تبلیغات افراد سودجو در زمینه فروش سوالات جعلی در فضای مجازی گفت: دانش آموزان و خانواده های آنها درصورت مشاهده چنین مواردی می توانند موضوع را به حوزه بازرسی اداره آموزش و پرورش محل زندگی خود یا پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش مردمی اطلاع رسانی کنند.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.