سرهنگ حسن عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقلام این بسته حمایتی شامل کیف، مداد، خودکار، خط کش، پرگار، لیوان، مداد رنگی، مداد تراش رومیزی، مداد پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی به ارزش 500 هزار ریال تهیه و بسته بندی شده است.
وی اظهار کرد: بیش از 500 مورد کمک هزینه تحصیلی نیز برای دانش آموزان کم بضاعت در مناطق محروم و حاشیه شهر مد نظر است که پس از معرفی اداره آموزش و پرورش تحویل خانواده های این دانش آموزان خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیجار در ادامه به دیگر همکاری های بسیج با آموزش و پرورش اشاره و یاد آوری کرد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از طریق قرارگاه پیشرفت و آبادانی و در جهت محرومیت زدایی، تا کنون 10 مدرسه را در شهرستان بیجار با بیش از یک هزار میلیارد ریال تعمیر، بازسازی، زیباسازی، تجهیز و تکمیل کرده است.
عسکری در ادامه به فعالیت گروه جهادی دانشجویان در زمینه کمک به مدارس و دانش آموزان مناطق محروم شهرستان بیجار نیز اشاره و عنوان کرد: گروه جهادی دانشجویان بیجاری در مدت فعالیت امسال خود در زمینه کمک و تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان در منطقه محل ماموریت خود تلاش خوبی انجام دادند و در این راستا برنامه های آموزشی، تربیتی، آموزش قرآن، نقاشی و اخلاق اجتماعی و خانوادگی در قالب کلاس های سبک زندگی اسلامی برگزار کردند.
به گفته عسکری برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی زبان انگلیسی و رایانه در مدارس روستایی کار جدیدی بود که امسال بدست دانشجویان در قالب گروه های جهادی برگزار شد و بسیار مورد استقبال دانش آموزان محروم روستایی قرار گرفت.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بیجار در خصوص کمک های آموزشی در طول سال تحصیلی نیز خاظرنشان کرد: همراهی و همکاری این ناحیه تنها به شروع سال تحصیلی ختم نمی شود و در طول سال تحصیلی نیز از طریق موسسه آموزشی علمی رزمندگان با برگزاری کلاس های تقویتی تا سطح کارشناسی دانش آموزان مشتاق و نیازمند را مساعدت خواهد کرد.
عسکری به دانش آموزان توصیه کرد: حتما با موسسه آموزشی، علمی رزمندگان در ارتباط باشند و از برنامه های آموزشی و تقویتی برای سطوح مختلف تحصیلی تدارک دیده شده است و بطور رایگان و با استفاده از بهترین کادر آموزشی برگزار می شود بهره مند شوند.
شهرستان بیجار برای سال تحصیلی آینده حدود 12 هزار دانش آموز خواهد داشت که در سطح حدود 650 مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.
خبرنگار: سید باقر سبحانی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
7350/6108
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.