رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان به عنفی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه می کردند در "شیراز" خبر داد..

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه توسط یک دستگاه موتور سوار مسلح به سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی ماموران مطلع شدند یک موتور سوار 3 ترکه با پوشاندن چهره خود و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می کنند.

سرهنگ "شجاعی"تصریح کرد: ماموران پس از اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه باند سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی فنی و تخصصی به 40 فقره  سرقت به عنف اقرار کردند، عنوان داشت: متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از تردد در مکان های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری کنند و در مسافرت ها سعی کنند در مکان هایی استراحت کنند که امنیت کافی داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.